Thursday, August 16, 2012

Η μεταμόρφωσή μου 4 εβδομάδων ξεκινάει σήμερα

Γεια σου,

το απίθανο 15αύγουστο που είχα χτες (χρόνια πολλά στην Δέσποινα, στην Μαρία και στον Παναγιώτη!) σηματοδότησε την τελευταία κραιπάλη του καλοκαιριού για μένα.

Έχω πάει στα 100 κιλά, έγινα τριψήφιος, που για μένα είναι το καμπανάκι κινδύνου.

(Σήμερα έχω 100 κιλά και 24,3% ποσοστό λίπους. Ένα πολύ καλό βάρος για μένα είναι γύρω στα 80 κιλά αφού είμαι 181cm, και το ιδανικό ποσοστό λίπους για άντρες είναι 10-20% του βάρους τους, ενώ για τις γυναίκες 15-25%)

Είναι σημαντικό πιστεύω να έχει ο καθένας το δικό του "καμπανάκι κινδύνου" όσον αφορά το σώμα και τα κιλά του, που να τον "ξυπνάει" αν δε θέλει να γίνει παχύσαρκος με όλους τους κινδύνους που συνεπάγεται αυτό.

Ενώ έχω βοηθήσει 100δες ανθρώπους να φτιάξουν το σώμα τους τον τελευταίο χρόνο μόνο μέσω των email μου (για να μπεις στην email λίστα μου, και για να πάρεις ένα υπέροχο δώρο, κάνε κλικ εδώ) και του True Pilates Studio for Ladies στο Ελληνικό Αττικής που διευθύνω, έχω αμελήσει το δικό μου σώμα.

Σήμερα λοιπόν ξεκινάω τη δική μου μεταμόρφωση 4 εβδομάδων.

Τέτοια προγράμματα γίνονται συχνά στο True Pilates με φανταστικά αποτελέσματα.

Στόχος μου είναι να πάω 95 κιλά μέσα στις πρώτες 2 εβδομάδες.

Αν σου φαίνεται too much, βλέποντας τα βίντεο που θα αναρτώ θα καταλάβεις όλο το concept μιας μεταμόρφωσης και πως μπορείς να κάνεις κι εσύ τη δική σου μεταμόρφωση.

Θα σε κρατάω ενήμερο every step of the way.

Δες το παρακάτω βίντεο κι άσε το σχόλιό σου απο κάτω!

Let's go!!!

Wish me luck!

Πάρης

No comments:

Post a Comment