Thursday, September 13, 2012

Η Σωματική μου Μεταμόρφωση 4 εβδομάδων έλαβε τέλος!



Γεια σου,

Λοιπόν αυτό ήτανε!

Πέρασαν οι 4 βδομάδες!

Μετά από 4 εβδομάδες σκληρής δίαιτας (η αλήθεια είναι ότι έκλεβα λίγο) και καθημερινής άσκησης (εντάξει δε χτυπιόμουνα κιόλας) έχασα 4 κιλά, 6 πόντους από τη μέση και 3 από τους γοφούς!

Θα μπορούσα να είχα χάσει περισσότερο βάρος, αλλά πιστεύω έχασα αρκετό λίπος – αυτό φαίνεται από τους 6 (!) πόντους στη μέση, κρατώντας όσο το δυνατόν περισσότερο μυϊκό ιστό (πάντα χάνεις και μυς όταν χάνεις βάρος – το θέμα είναι να χάσεις όσο το δυνατόν λιγότερους - μιας και τους χρειάζεσαι για το μεταβολισμό σου - κάνοντας σωστή άσκηση και διατροφή). 

Να πως ήμουν πριν 4 εβδομάδες:





Να πως είμαι σήμερα:

Αν ήταν εύκολο;

Όχι, καθόλου.

Αλλά πες μου ένα πράγμα που να αξίζει και να είναι εύκολο.

Και ξέρεις κάτι;

Μόλις τολμήσεις να πάρεις τον έλεγχο ενός πράγματος στη ζωή σου όπως είναι το σώμα σου, και η προσπάθεια σου είναι συνεπής, όλα τα άλλα αρχίζουν να μπαίνουν στη θέση τους.

Άτιμο πράγμα ο έλεγχος, σε δελεάζει… Βλέπεις ενώ δε μπορούμε να ελέγχουμε τα πάντα, αυτά που μπορούμε να ελέγχουμε, μας κάνουν κι αισθανόμαστε καλά!

Συνεχίζω την προσπάθεια τώρα που μου έγινε συνήθεια, άλλωστε το μυστικό σε ό,τι θες να πετύχεις στη ζωή σου είναι η συνέπεια…

Τώρα, αν κι εσύ θες να έχεις παρόμοια και μεγαλύτερα αποτελέσματα (η περσινή νικήτρια του διαγωνισμού μεταμόρφωσης 4 εβδομάδων έχασε 5,5 κιλά σε 4 εβδομάδες) μέσα σε λιγότερο από ένα μήνα, σου έχω μια έκπληξη: πως έκατσε έτσι, και συνέπεσε με το τέλος της σωματικής μου μεταμόρφωσης 4 εβδομάδων, μια απίστευτη προσφορά στη Groupon  για το ίδιο πρόγραμμα στο True Pilates Studio στο Ελληνικό Αττικής, δε μπορώ να καταλάβω...

Τι σύμπτωση… ;-)

Θα χαρώ πολύ να βοηθήσω κι εσένα να πετύχεις τους στόχους σου για την απώλεια βάρους και τη φυσική σου κατάσταση μέσα σε 4 εβδομάδες… ΜΟΝΟ!

Δες αυτό το βίντεο:



Μπες τώρα εδώ και αγόρασε το κουπόνι σου για τη δική σου σωματική μεταμόρφωση 4 εβδομάδων στο True Pilates Studio στο Ελληνικό Αττικής… η προσφορά είναι στο 1/3 της τιμής, τελειώνει σε λίγες ώρες (!!!!!!!) και το πρώτο γκρουπ ξεκινάει από Δευτέρα 17/9/12! (ισχύει μόνο για νέους πελάτες)

Αν θες οποιαδήποτε πληροφορία, στείλε μου email στο info@parisandreou.com και θα προσπαθήσω να σου απαντήσω σύντομα...

Το τηλέφωνο είναι λίγο πηγμένο...

Θα χαρώ να σε δω απο κοντά!

Πολλά φιλιά!

Πάρης

No comments:

Post a Comment